درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » نزدیک ترین مبل شویی در ستارخان

نزدیک ترین مبل شویی در ستارخان

مبل شویی در ستارخان با دستگاه

نزدیک ترین مبل شویی در ستارخان یکی از قدیمی ترین شعبات مبل شویی جاوید در منطقه ستارخان است. این مبل شویی از بهترین وسایل و دستگاه های بروز دنیا برای این خدمات استفاده می کنیم. ما با این نام تجاری در تهران فعالیت خود را چندین سال است که آغاز کرده ایم.

در تمام این سال ها سعی بر آن داشتیم که خود را جزو بهترین ها به مردم و مشتری های عزیز معرفی کنیم. ستارخان به علت در مرکز بودن دسترسی بسیاری از مشتریان را به خود داده است. از سمت غرب به خیابان آزادی نزدیک می باشد که در اینجا ما مبل شویی در منطقه آزادی را نیز داریم که اگر دوست داشتید به این مقاله هم سری بزنید.

نزدیک ترین مبل شویی در ستارخان تهران

همان گونه که همه می دانیم که این روزها بسیاری از مردم با توجه به تغییر فرهنگ در تهران و حتی شهرستان ها از مبل استفاده می کنند. و برای این کار از مبل شویی در ستارخان استفاده می کنند. مبل ها درست است که انواع مختلفی دارند اما همه آنها به یک شکل و با یک شیوه شستشو می شوند. که در اصل شستشو به دو دسته تقسیم می شود.

تمامی عزیزان و ساکنین منطقه ستارخان کم و بیش با ما و مجموعه خدماتی ما آشنایی دارند. و شاید هم نام و آوازه ما را در اینجا حس کرده اند. چرا که مجموعه ما با توجه به سابقه بالای خود در ستارخان جزو قدیمی ترین مبل شویی در منزل تهران درمنطقه به حساب می آید.

اکثر مبل شویی ها به خاطر این که بتوانند که مشتری های زیادی را جذب خود کنند سعی بر آن دارند که مشتری ها را راضی و خشنود نگه دارند تا تعداد مشتری هایشان بالا و بالاتر رود.

نزدیک ترین مبل شویی در ستارخان
شستشو در ستارخان با بهترین مواد نانو

موکت شویی و مبلشویی در ستارخان

موکت شوی، فرش شویی و مبل شویی در ستارخان سه تا کار و خدماتی هستند که مبل شویی ها انجام می دهند. در بالا گفتم که شیوه شستشو به دو دسته تقسیم می شود: شیوه دستی و با دستگاه

شیوه دستی در منزل: شیوه دستی همان شستشوی قدیمی و سنتی است که مشتری هایی که از قدیم مبل داشته اند و آنها را تمیز کاری کرده اند این کار را انجام می دهند. و چون از قدیم و الایام این کار را انجام داده اند به این شیوه شستشو عادت کرده اند. و یا شاید هم نمی دانند یا شیوه دیگری می شود شستشو را انجام داد بنابراین کار خود را با همان شیوه انجام می دهند.

در این نوع شستشو مشتری خود مقداری محلول در دسترس را با آب قاطی می کند و محلول شامپو و کف درست می کند. و توسط اسکاج و یا پارچه هایی تمیز تمامی سطح مبل را با کف و شامپو شستشو می دهد. در این حالت واقعا مشتری زحمت زیادی را به خاطر تمیز کردن مبلمان تحمل می کند و از نظر مبل شویی در ستارخان هم کار بسیار مفیدی را هم انجام نداده است.

شستشوی مبل در ستارخان چگونه انجام می شود

شستشو با دستگاه این روزها طرفدار زیاد دارد و بسیاری از مشتری ها از این شیوه مبل شویی در آزادی تهران استفاده می کنند. این شیوه شستشو بر خلاف شیوه دستی بسیار تمیز و مرتب انجام می شود. در این حالت سرویس کاران مبل شویی در مرحله اول تمام مبل را بررسی می کنند. هر جایی از مبلمان کثیفی و چرک مردگی زیادی داشته باشد را در نظر می گیرند تا بیشتر روی آن قسمت ها کار کنند.

قبل از شروع کار در ابتدا تمام مبل ها را با جاروبرقی دو موتوره بسیار قوی جارو کشی می کنند تا هیچ اشغالی روی مبلمان باقی نماند و شستشو را سخت تر کند. وقتی که روی مبلمان پاک و تمیز باشد سرویس کار به صورت عمودی و افقی دستگاه های خود را روی مبل ها می چرخانند تا کاملا کثیفی و چرک مردگی خود را پس بدهند.

اگر مبلمان چرک مرده باشد برای بار اول کف های روی مبلمان تمام سیاه می شوند که باید سریع آنها را با جارو برقی جمع کنند تا دوباره کثیفی نشود. چرا که در این حالت اگر سرویس کار تجربه کافی را نداشته باشد و یه کم به مبل شسته شده زمان بدهد.  کف کثیف روی مبلمان دوباره با حالت خیلی بدتری روی مبلمان می نشیند و ظاهر آن را خیلی بدتر می کند.

در این حالت سرویس کاران باید خیلی سریع این کثیفی ها را از روی مبلمان جمع کند. و اگر نیازی به دوباره شویی بود دوباره همین کار را تکرار کند تا تمام کثیفی ها به بیرون کشیده شود.و در پایان کار مبل شویی ستارخان، مبلمانی تمیز و در خور شان مشتری ها را تحویل مشتری می دهند.

نزدیک ترین مبل شویی در ستارخان
شستشوی ویژه مبلمان در ستارخان با به روز ترین دستگاه ها

شعبات مبل شویی در ستارخان

ستارخان و یا نام پیشین آن تاج است که یکی از مهمترین مناطق تهران و قدیمی ترین خیابان های تهران است. که ما با نام تجاری مبل شویی در ستارخان در تمامی خیابان های ستارخان، باقرخان، تهران ویلا، میدان توحید فعالیت داریم. و هم چنین در خیابان های حبیب الهی، شادمهر و شادمان، پاتریس لومومبا، خیابان خسرو نیز مشتری داریم.

مبل شویی ها در هر منطقه ای که باشند باید به صورت کلی توجه خاصی هم به مشتری و هم به مبلمان مشتری داشته باشند. داشتن یک مشتری خوب و راضی از چندین مشتری ناراضی بهتر و مفید تر می باشد. چرا که مشتری که از خدمات ما و نحوه شستشوی مبل و فرش در خانه راضی باشد.

بدونه هیچ چشم داشت و هزینه ای بیشتر از ده تا مشتری را با خود می آورد. و تمامی مشتریانی که معرف می شوند برای همیشه با مجموعه مبل شویی جاوید خواهند ماند. چون هم تعریف و تمجید کار را از بستگان خود شنیده اند و هم خود از نحوه کار و خدمات مبل شویی ما آگاهی کامل پیدا کرده اند. و به همین خاطر است که این مشتری ها هیچ وقت از مبل شویی ما جدا نخواهند شد و با ما در تماس خواهد بود.

نزدیک ترین مبل شویی در ستارخان
بهترین مبل شویی در ستارخان را از مبل شویی جاوید بخواهید

سخن پایانی

همیشه و هر جا شعار این است که کار را باید به کاردان بسپاریم. این شعار تنها برای ما و خدمات ما نیست بلکه برای هر کسب و کاری صحت دارد. و واقعا کار و خدمات خود را باید همیشه در اختیار متخصص و استاد کار آن قرار داد. چرا که استاد کاران ما سالها مهارت کسب کرده اند. و بهترین کیفیت را برای شما عزیزان به ارمغان می آورند.

۵/۵ - (۸ امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «نزدیک ترین مبل شویی در ستارخان»

  1. بسیار عالی و خوب خدمات ما رو انجام دادند بسیار مودبانه و با خوش رویی جواب سوالات همسرم رو دادند. در کل خیلی عالی بودننددد

  2. من برای شستشوی مبل هام خواسته بودم بسیار خوب و عالی انجام دادند و یک پادری داشتم که خودشون اشانتیون برای من شستشو دادند. اما اینقدر تمیز و مرتب شد که من مجبور شدم تمام فرش های خونمو با این شیوه شستشو انجام دهم. بسیار آدم های خوب و کار بلد و بسیار منصف هم بودند. من به شخصه سپاسگذار این شرکت هستم به خاطر استخدام چنین نیروهای عالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید